piątek, 2 grudnia 2016

Nico Rosberg kończy karierę!!!

Sensacyjne oświadczenie opublikował na swoim profilu na portalu Facebook Nico Rosberg. Niemiec po zdobyciu mistrzostwa świata Formuły 1 zdecydował się zakończyć wyścigową karierę!


Oficjalnym powodem jest chęć zajęcia się rodziną.

Rosberg w swoim oświadczeniu pisze o ogromnej presji, jaka ciążyła na nim w trakcie tego "cholernie trudnego sezonu".

"W niedzielny poranek w Abu Dhabi wiedziałem, że to może być mój ostatni wyścig i ta myśl wyczyściła moje uczucia przed startem. Chciałem się cieszyć każdą częścią tego doświadczenia, wiedząc, że może być ostatnim. I kiedy światła zgasły, przeżyłem najbardziej intensywne 55 okrążeń mojego życia. W poniedziałkowy wieczór podjąłem decyzję. Odczekałem jeden dzień i rozmawiałem z Vivian, Georgen Nolte i Toto Wolffem. Jedyną rzeczą, która sprawiła, że ta decyzja była dla mnie trudna, było to, że zostawiam moją wyścigową rodzinę w trudnej sytuacji. Toto to jednak zrozumiał i wiedział od razu, że jestem kompletnie przekonany co do słuszności mojej decyzji".


"Teraz cieszę się tylko chwilą. Potem skręcę w następny zakręt mojego życia i zobaczymy, co mi on przyniesie" - napisał Rosberg.

Szef Mercedea, Toto Wolff powiedział, że szanuje decyzję Rosberga o odejściu w szczytowym punkcie kariery.

Brak komentarzy: