poniedziałek, 1 lutego 2016

Janosz zostaje w GP3!

fot. Facebook/Artur Janosz
Artur Janosz potwierdził, że w sezonie 2016 będzie kontynuował starty w serii GP3. Polak zapowiada, że jego celem jest wygrywanie. 

Janosz w ubiegłym sezonie zajął 14. miejsce w klasyfikacji generalnej cyklu, jeżdżąc w barwach drugiej ekipy w stawce - Trident.

W tym roku Polak również będzie reprezentował ten włoski zespół. O swoich planach na sezon 2016 mówi dla Polsatu Sportu:



"Chcielibyśmy powtórzyć to, co zrobiłem w EuroFormule Open. Pierwszy sezon był przeznaczony na naukę. Zająłem wtedy 13. miejsce, ale już w kolejnym roku startów zostałem wicemistrzem serii. W 2015 w GP3 zakończyłem starty na 14 pozycji i teraz chciałbym zrobić krok, jak kilka lat wcześniej. Powalczyć o pierwszą trójkę na koniec sezonu i oczywiście wygrywać wyścigi. To mój cel".

Źródło polsatsport.pl

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dobre wieści. Czekam na pierwszy wyścig.
Edek.