piątek, 4 grudnia 2015

Polacy testują

fot. Artur Janosz fanpage
Artur Janosz i Antoni Ptak, których ostatnim kartingowym zespołem był UNIQ Racing, testują w bolidach wyższych serii, niż te, w których jeździli w tym sezonie. Janosz bierze udział w testach GP2, a Ptak jeździ bolidem GP3.

Artur Janosz w tym sezonie był kierowcą serii GP3. Teraz zawodnik Trident Racing bierze udział w testach GP2 na torze Yas Marina. Wczoraj wykręcił on 22. czas.

"Dzisiaj po raz pierwszy zadebiutowałem w bolidzie GP2. Było to niesamowite przeżycie ponieważ jest bolid o kilka sekund wolniejszy niż F1 i robi ogromne wrażenie. Ma ponad 600 koni, DRS i karbonowe hamulce. Ostateczna pozycja może nie zachwyca ponieważ skoczyłem dzień na 22 pozycji i do lidera brakowało mi niecałe 2 sekundy lecz są to zawodnicy, którzy scigają się w GP2 już kilka lat. Ostatecznie jestem bardzo zadowolony z dzisiejszego dnia i mam nadzieję, że jutro poprawię swoje czasy" - napisał Janosz na swoim profilu na Facebooku po testach.

W barwach dwóch zespołów podczas testów GP3 na tym samym torze jeździł natomiast Antoni Ptak. Najpierw w barwach Janzer Motorsport 18-latek wykręcił 19. czas, uzyskując 1:57,644. Niewiele lepsze rezultaty uzyskiwali inni kierowcy tej ekipy. W trzecim dniu testów Ptak uzyskał czas 1:57,250, jadąc w barwach Campos Racing.

1 komentarz:

Filterki24.pl pisze...

Mam nadzieję, że w przyszłości przeczytamy o chłopakach testujących bolidy jeszcze wyższej serii jaką jest F1.