piątek, 2 października 2015

Button zostaje w McLarenie

McLaren potwierdził, że Jenson Button zostanie w ich szeregach również w 2016 roku. Kierowca przyznał, że miał pewne rozterki co do swojej przyszłości, ale zdecydował się kontynuować przygodę z mającym duże problemy zespołem z Woking.


W ostatnich tygodniach mówiło się, że Button może zakończyć karierę w F1. Padały plotki, że może zostać jednym z nowych prowadzących programu Top Gear. Tak się jednak nie stało. Button przedłużył umowę z ekipą napędzaną silnikami Hondy. Oznacza to, że w przyszłym roku dołączy do grona kierowców, którzy mają 300 startów w F1 na koncie.

"Rozważałem w ciągu ostatniego miesiąca dwie możliwości i przeprowadziłem wiele dyskusji z Ronem, z których wywnioskowałem, że jest on w pełni zdeterminowany aby wyprowadzić nasz zespół na prostą. Mam do niego zaufanie i dlatego zdecydowałem się tu zostać" - powiedział 35-letni kierowca.

Z tej decyzji Buttona cieszą się również władze McLarena - To dla nas świetna informacja i nowa motywacja do pracy - powiedział Dennis.

Brak komentarzy: