piątek, 17 kwietnia 2015

Hamilton: Alonso i Vettel chcą numeru 1, ale nie ja

Lewis Hamilton zaprzeczył, jakoby kiedykolwiek domagał się statusu kierowcy numer 1 w Mercedesie. Posądził jednak o to dwóch swoich rywali.

Według doniesień, żądanie Hamiltona bycia numerem jeden w zespole, jest jednym z warunków Anglika przed podpisaniem nowego kontraktu. Obecny mistrz świata zaprzecza jednak temu: "Nigdy nie prosiłem o bycie numerem 1 w kontrakcie. Vettel może ma taką klauzulę albo Alonso, który zawsze o to prosił, ale ja chcę pokonać gościa będącego obok mnie na równych zasadach" - powiedział Hamilton.

Doczekało się to odpowiedzi Fernando Alonso, który powiedział: "Zawsze się takie rzeczy wymyśla, ale to nie prawda. Wystarczy spojrzeć na Chiny - Jenson jechał z nowym dyfuzorem, a ja nie ponieważ był tylko jeden" - powiedział Hiszpan.


Informacji dotyczących Roberta Kubicy i WRC szukajcie na blogu Powrót Roberta

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

"Nigdy nie prosiłem o bycie numerem 1 w kontrakcie. Vettel może ma taką klauzulę albo Alonso, który zawsze o to prosił, ale ja chcę pokonać gościa będącego obok mnie na równych zasadach" - powiedział Alonso.
Szefie weź to popraw :D