sobota, 6 grudnia 2014

Steinhof kończy karierę

Jeden z najlepszych polskich kierowców wyścigowych, Maciej Steinhof poinformował o zakończeniu wyścigowej kariery.

Steinhof w 2009 roku wywalczył tytuł mistrza Volkswagen Polo Cup, był również wicemistrzem Polski KIA Picanto Cup. Na stronie internetowej zamieścił następujące oświadczenie:
"Pragnę poinformować, że postanowiłem zakończyć karierę motorsportową. Po ponad dekadzie ścigania w różnych seriach wyścigowych w Polsce i Europie przyszedł czas na nowe wyzwania. Decyzja jaką podjąłem nie była łatwa, ponieważ rywalizacja i sporty motorowe od dziecka były bardzo głęboko zakorzenione w moim sercu. W tym miejscu pragnę podziękować mojej rodzinie i kibicom, którzy od zawsze mnie wspierali zarówno w pięknych, jak i w trudnych chwilach. Dziękuję moim sponsorom, bez których ściganie na najwyższym poziomie nie byłoby możliwe. Dziękuję wszystkim, którzy mi towarzyszyli i którzy tworzyli mój wspaniały zespół na tej często krętej  i wymagającej drodze. Dziękuję także rywalom, z którymi często toczyłem pasjonujące boje na torze walcząc lusterko w lusterko. Na pewno spotkamy się jeszcze nie raz na torze wyścigowym i odcinkach specjalnych, ponieważ nie jestem w stanie w 100% zrezygnować ze ścigania. Będzie to jednak wtedy czysta zabawa. Do zobaczenia!"

Informacji dotyczących Roberta Kubicy i WRC szukajcie na blogu Powrót Roberta

Brak komentarzy: