czwartek, 27 listopada 2014

Vettel w Ferrari: Złamany kontrakt i nauka włoskiego

Hellmuth Marko powiedział, że pojawienie się Sebastiana Vettela w garażu Ferrari podczas testów młodych kierowców w Abu Zabi było złamaniem kontraktu. Niemiec tymczasem coraz bardziej zżywa się z zespołem i zamierza uczyć się języka.

Gdy Vettel zagościł w boksach Ferrari we wtorek wywołał spore poruszenie, również wśród swoich byłych, a raczej jeszcze obecnych pracodawców. Okazuje się, że na mocy obowiązującego go kontraktu, Niemiec nie powinien był zjawiać się w Ferrari, nawet gościnnie. Przypomniał mu o tym Hellmuth Marko, który jednak stwierdził jednocześnie, że sprawa mało go obchodzi.

Marko odniósł się również do zakazu testów z Ferrari, jaki dał Vettelowi Red Bull: "Kiedy mnie o to zapytał, zgodziłem się, ale powiedziałem, że trzeba zapytać inżynierów. Wszyscy byli przeciw" - stwierdził szef Red Bulla.

Jednocześnie pojawiły się informacje, że Vettel zamierza brać lekcje języka włoskiego: "Język jest dla mnie bardzo ważny, chcę rozumieć wszystkich w Ferrari najlepiej jak potrafię" - powiedział 4-krotny mistrz Świata.

Informacji dotyczących Roberta Kubicy i WRC szukajcie na blogu Powrót Roberta

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dzieciak, piaskowanica ....

Anonimowy pisze...

Twarz w kuwetę, pewnie nawet gimnazjum nie skonczyłeś. Że człowiek jest profesjonalistą, w przeciwienstwie do innych, nie musisz go traktować jak potencjalnego murzyna.

hanys pisze...

Panie anonimowy zdania się nie zaczyna od że.

Anonimowy pisze...

27 listopada 2014 21:14
twój wybuchowy intelekt nie pozwolił ci zorientować o co mi chodzi a zareagowałeś jak profesjonalista.. po chamsku