czwartek, 20 listopada 2014

Vettel oficjalnie potwierdzony przez Ferrari

Ogłoszono to, co od dawna było wiadome - Sebastian Vettel zastąpi Fernando Alonso w Ferrari. Zespół właśnie potwierdził tę informację. Jakie są szczegóły kontraktu?

Najpierw Ferrari ogłosiło, że za porozumieniem stron rozwiązany został kontrakt z Fernando Alonso, a następnie, że 3-letni kontrakt z Ferrari podpisał Sebastian Vettel, 4-krotny Mistrz Świata.

"Następny rozdział mojej kariery w Formule 1 spędzę w Ferrari. Marzenie mojego życia się spełniło. Kiedy byłem mały moim największym idolem był Michael Schumacher w czerwonym samochodzie. To dla mnie wielki honor że otrzymałem szansę jazdy w Ferrari. Już przygotowałem się do jazdy w tym zespole" - powiedział Vettel.

Informacji dotyczących Roberta Kubicy i WRC szukajcie na blogu Powrót Roberta

Brak komentarzy: