piątek, 21 listopada 2014

Alonso: Miłość do Ferrari minęła w 2013 roku

Fernando Alonso zdradził wczoraj nieco więcej szczegółów swojego rozstania z Ferrari i wyznał, że już od dłuższego czasu nosił się z zamiarem opuszczenia włoskiej stajni.

"Poczułem, że czas znaleźć sobie nowe projekty i motywację. Nie zgadzałem się z niektórymi decyzjami, które podejmowało Ferrari. Czekaliśmy do tego roku, na nowy samochód, nową erę turbo, ale latem, we wrześniu, wiedziałem, że pora odejść. Muszę być szczęśliwy, zmotywowany, a we wrześniu już tego nie czułem. Przeanalizowałem możliwości i wierzę w to, co mnie czeka" - powiedział wczoraj Alonso.

Niemal pewne jest, że Alonso trafi do McLarena. Nie wiadomo jednak, kto będzie jego partnerem. Wczoraj na konferencji prasowej doszło do bardzo zabawnej sytuacji związanej z pytaniem o zespołowego kolegę Hiszpana.


Informacji dotyczących Roberta Kubicy i WRC szukajcie na blogu Powrót Roberta

Brak komentarzy: