czwartek, 30 października 2014

Brat Sebastiana Vettela zaczyna karierę wyścigową? Testowa w polskiej serii

Fabian Vettel odbył testy w polskiej serii Volkswagen Golf Cup na jednym z niemieckich torów. Czy to początek wyścigowej kariery 15-letniego brata czterokrotnego mistrza świata F1? On sam przyznaje, że miał sporo frajdy



Dotychczas Fabiana Vettela znaliśmy głównie dzięki temu zdjęciu:


Teraz być może pójdzie on w ślady starszego brata, choć dużych szans na dostanie się do F1 raczej nie ma. Fabian Vettel testował samochód polskiej serii Volkswagen Golf Cup na torze Lausitzring w Niemczech. Powiedział po nich: "Było szybciej niż się spodziewałem mimo że auto wygląda jak zwykły Golf. Po raz pierwszy prowadziłem samochód z łopatkami zmiany biegów, ale największe wrażenie wywarły na mnie hamulce. Przejechałem okrążenia bez większych problemów i miałem sporo frajdy.

Według Sport Bild młodszy brat Vettela szykuje się do testów w naszej serii. Może być ciekawie...

Źródło: www.onestopstrategy.com

Informacji dotyczących Roberta Kubicy i WRC szukajcie na blogu Powrót Roberta

Brak komentarzy: