wtorek, 17 maja 2011

Quaife-Hobbs zadowolony z testów w Virgin

Kierowca GP3 Adrian Quaife-Hobbs zaliczył swój debiut w aucie Formuły 1, testując w niedzielę bolid zespołu Virgin na prostej toru Idiada w Hiszpanii. 20-to letni Brytyjczyk, który w GP3 jeździ w powiązanym z Virgin zespołem Manor Racing w weekend przejechał 146 kilometrów w samochodzie F1. Test przebiegł bez problemów.



"To był dla mnie wyjątkowy dzień. Jeżdżenie samochodem Formuły 1 jest tym o czym marzy się od początku jazdy w kartingu. Fantastycznie było w końcu tego doświadczyć. Zaliczyłem wiele wyjazdów i pomogłem zespołowi zebrać sporo danych" - powiedział Quaife Hobbs.

"Nie umiem wyrazić swojej wdzięczności dla Marussia Virgin Racing za danie mi tej ogromnej szansy. Pozwoliła mi ona na zdobycie doświadczenia i wiedzy jak działa zespół Formuły 1. Takie doświadczenia sprawiają, że chce się jeszcze więcej, a to co może przynieść przyszłość wydaje się jeszcze bardziej ekscytujące" - dodał.

Szef zespołu, John Booth, powiedział, że ten test dał Virgin szansę na wyeliminowanie usterek najnowszych poprawek przedstawionych w Turcji.

"Ogólnie to był bardzo produktywny test dla nas. Mieliśmy wyśmienite warunki aby testować pakiet, który przedstawiliśmy w ostatnim wyścigu" - powiedział Booth.

"Tak jak oczekiwaliśmy, w pierwszym grand prix, w którym używaliśmy nowych części, napotkaliśmy pewne problemy. Ten test pozwolił nam zrozumieć całą sytuację i poznać prawdziwy potencjał udoskonaleń. Czekamy na przyszły weekend aby poznać postęp jaki uczyniliśmy" - zakończył Booth.

Źródło: Autosport.com

Brak komentarzy: