środa, 11 maja 2011

Quaife-Hobbs będzie testował auto Virgin w niedzielę

Zespół Marussia Virgin Racing ogłosił, że Brytyjczyk Adrian Quaife-Hobbs przeprowadzi dla niego w niedzielę test na prostej w Hiszpanii. Jazda będzie miała miejsce na torze Idiada, zaledwie kilka godzin jazdy od Barcelony.


W 2011 roku 20 letni Quaife Hobbs uczestniczy w serii GP3 dla Marussia Manor Racing i jest członkiem programu rozwoju mlodych kierowców Marussia Virgin Young Driver. W niedzielę zespół będzie testował.

"Nie mogę się doczekać mojej pierwszej jazdy samochodem Formuły 1 i chcę bardzo podziękować zespołowi Marussia Virgin Racing za wiarę we mnie i danie mi tej szansy przeprowadzenia testów aerodynamicznych nowego samochodu" - powiedział.

"To wielka szansa pojeżdżenia samochodem Formuły 1 podczas gdy zespół będzie zbierał dane. Będziemy testować wiele części aerodynamicznych i jestem dumny, że będę brał w tym udział. W testach nie ma presji rezultatu, ale dadzą mi one wielką szansę obejrzenia jak pracuje zespół F1" - dodał.

Tydzień później, Quaife-Hobbs powróci do Hiszpanii na 3 i 4 rundę GP3 na torze w Katalonii.

Źródło: gpupdate.net

Brak komentarzy: