wtorek, 17 maja 2011

Mark Smith w Team Lotus

Mark Smith rozpoczął w tym tygodniu oficjalną pracę w Team Lotus. Będzie w tym zespole pełnił te same obowiązki, jakie pełnił ostatnio w Force India, czyli Dyrektora Technicznego. Pierwszym jego zadaniem będzie rozwój podwozia modelu 2011.


"Jestem bardzo podekscytowany tym zadaniem w Team Lotus. Pierwszy raz byłem w fabryce zespołu i zaimponowało mi to, co zobaczyłem w poszczególnych departamentach" - powiedział.

"Podczas mojej kariery miałem wiele interesujących posad w wielu zespołach Formuły 1, m. in. Jordanie, Renault, Red Bullu i Force India i doświadczałem wiele wspaniałych chwil. Niestety nigdy nie zaznałem smaku zwycięstwa z żadnym z zespołów i dlatego to będzie jeden z moich celów w Formule 1."

"Zaimponowało mi co zespół osiągnął w porównaniu z 2010 rokiem. Zbudowali dobry samochód i profesjonalne zaplecze w tak krótkim czasie. To wielkie dokonanie, a w 2011 roku są silniejsi więc mają solidne podstawy na długoterminowy sukces. Nie mogę się doczekać pomocy zespołowi w osiągnięciu celów na ten sezon" - zakończył Smith.

Szef zespołu, Tony Fernandes dodał: Team Lotus jest długoterminowym projektem i odkąd zaczęliśmy pracować we wrześniu 2009 roku, skupialiśmy się na położeniu fundamentów pod nieustanne sukcesy. Długoterminowa umowa Mika [Gascoyna] z nami jest integralną częścią planu i kontynuujemy prawidłowe inwestycje, dając im narzędzie aby mogli poprawiać nasze miejsce w stawce. Mark Smith jest kolejnym dobrym przykładem tej strategii."
Źródło: gpupdate.net

Brak komentarzy: